Kdo jsme


Čas - nejcennější hodnota v našem životě, ctíme osobní život a rodinu

Lidskost - v MONEY MEE vás známe osobně, nejste pouze ID číslo

Odbornost - nejvyšší profesní meta

Specializace - nová cesta ve finančním poradenství

Důvěra - základní stavební kámen v obchodu

Rozvoj - umožníme profesní i osobní růst každému, kdo má zájem

Chcete více informací?

Iveta Švadlenková

V oboru financí jsem začala sbírat zkušenosti od roku 2006.  Od první chvíle jsem vždy toužila pracovat ve společnosti, v které vidím přidanou hodnotu. A naopak , kdy ona vidí přidanou hodnotu ve mně.

V této chvíli obor financí prochází velkou očistou. Zůstanou jen ti, co skutečně dělají to, co radí svým klientům.

PROTO JSEM TADY. A JSEM PŘIPRAVENA SE O SVÉ ZKUŠENOSTI PODĚLIT

Irena Purschová

Problematice svěřenských fondů se věnuji jako fyzická osoba od roku 2014, kdy byl tento institut v ČR opětovně zaveden.

Pořádám odborná školení pro zájemce, kteří o této problematice chtějí vědět více, a chtějí zahrnout tento institut do svého portfolia, aby mohli práci s klientem pozvednout na vyšší úroveň.

Zároveň funguji jako odborná konzultantka při založení svěřenského fondu. 

Michaela Skálová

Statutární ředitelka a hlavní duše MONEY MEE PRAGUE a.s.

V oblasti financí se pohybuji od roku 1998.

Studovala jsem ekonomiku a čísla jsou mým koníčkem.

Nejprve jsem působila jako finanční poradce, později jako manažer a předávala jsem své zkušenosti dále.

Od roku 2010 jsem budovala divizi finančního poradenství v jedné společnosti na manažerské pozici a následně jsem se v roce 2014 rozhodla vybudovat vlastní společnost, jelikož se mi nechtělo ustupovat v zásadních otázkách a principech práce.

Nyní mám svou společnost ADALA s.r.o., zde je naším cílem budovat team odborníků, kteří svým klientům vždy poradí s odbornou péčí a zájem klienta pro ně je na prvním místě. Specializujeme se především na hypotéky a investice.

Projektem MONEY MEE PRAGUE a.s. se mi konečně podařilo skloubit mé zkušenosti s finančně poradenského segmentu, péče o obchodní partnery a zajištění kompletního servisu pro klienty.

Petr Jan Křen

je expertem na budování, rozvoj, vedení týmů a life & business transformation leadership celkově. Zabývá se  byznys mentoringem a koučinkem. Jeho další expertní oblastí je efektivní zlepšování vztahů, jak v osobním životě, tak v pracovním prostředí.

Čerpá ze svých bohatých životních a podnikatelských zkušeností, které neustále doplňuje o nejnovější trendy.

Petr Jan v letech 1993 až 2013 vybudoval jednu z nejúspěšnějších obchodních a finančně poradenských sítí v rámci evropského OVB Holdingu a.g.. Jeho tým čítal přes 800 poradců a manažerů, kteří společně s ním dosáhli provizního obratu obratu přes 2 miliardy Kč. Za dobu 20 let aktivní kariéry Petr Jan a jeho tým ovlivnili pozitivním způsobem finanční situaci desítkám tisíc klientů a pomohli jim realizovat jejich finanční cíle.

Současně se Petru Janovi díky jeho metodám budování, rozvoje, vedení a leadershipu podařilo pozitivně ovlivnit život stovkám jeho spolupracovníků, kteří si díky spolupráci s ním mohli splnit své osobní i podnikatelské cíle. Velká část z nich stále v dnešní době úspěšně podniká, či má významné manažerské pozice.

Součástí jeho životní cesty je však rovněž osobní vyhoření, deprese, kardiostimulátor či podnikatelská selhání. Petr Jan si prošel osobní transformací, díky které si ujasnil své životní poslání. Tím je podpora a rozvoj lidí, týmů, firem. Jejich růst, efektivní fungování a komunikace. Propojení všech součástí našeho života v jeden fungující celek. Petrova filosofie, která je obsažena v jeho mottu:” Vybuduj sebe, vybuduj lidi, vybuduj firmu”, se prolíná jako červená nit jeho přístupem k jeho klientům ať již na osobních konzultacích nebo na seminářích či přednáškách.

V rámci akademie, kterou Petr Jan založil, vytvořil také rozvojový a transformační program Milionový leader, který obsahuje to nejlepší z jeho osobních, podnikatelských a byznysových zkušeností. Ve svých přednáškách a seminářích předává své know-how a tajemství, jakým způsobem se mu podařilo ze ztrátového byznysu udělat během několika let úspěšný, fungující a ziskový byznys. 

Vice info na www.petrjankren.cz.”

Jitka Mlázovská

V současnosti se zabývám poskytováním ekonomického poradenství a vedení účetnictví pro podnikatele a neziskový sektor v divizi Společná účetní kancelář Řehák a partneři společnosti Fortom s.r.o.

S vedením účetnictví jsem však začínala v roce 2003, kdy jsem téměř 10 let pracovala jen pro insolvenčního správce, kde jsem se zabývala nejen agendou, ale správou majetku úpadců.

V těchto letech jsem získala praxi, kterou nyní hojně využívám v analýzách, které pro svou práci potřebuji např. při převzetí nové společnosti, vytváříme interní audit a odhalujeme procesní chyby, které buď pomůžeme klientovi odstranit a nebo jen stačí na ně ukázat.

Účetnictví totiž nemusí být jen zpracováním dokladů a jejich předání dál. Ale můžete se stát velkým pomocníkem svých klientů, což je naším cílem.

Martina Axlerová (Virtuální asistentka)

Za dobu své praxe jsem prošla několika obory. V každé praxi jsem byla odpovědná za svou odvedenou práci, to mě naučilo práci odvádět v pořádku a včas. Asistentka je pro každého nadřízeného pravou rukou, je to činnost, která vyžaduje přehled a schopnost uspořádat si zadané úkoly. Různorodost úkolů mě na této práci baví a tím to není jen práce, ale také zábava. Proto si myslím, že nabízet své služby více lidem je krok správným směrem.

Mám ekonomické vzdělání - SEŠ,VŠE Praha obor finance a úvěr, specializace finance podniku.

V podnikatelské sféře jsem pracovala jako ekonom podniku a personalista.

V rozpočtové sféře mám zkušenosti jako finanční ředitel okresního úřadu.

Více než 15 let se zaměřuji na účetnictví a daně pro OSVČ.

Na finančním úřadě jsem prováděla kontrolu právnických osob.

A díky kombinaci výše zmíněných zkušeností dokáži propojovat finance podnikatelů a osobní finance.

Naši partneři